Advertisement

O’Donnell, Firm Not Entitled to Damages

From Reuters

The judge in the dispute between Rosie O’Donnell and her former publisher over the folding of Rosie magazine said neither side was entitled to damages and that each should pay its own legal fees.

Gruner & Jahr USA Publishing had sued the former TV talk show host for $100 million, saying she breached her contract by walking away in September 2002, over editorial differences. O’Donnell countersued for $125 million, saying the publisher had taken away her editorial control.

“We respectfully disagree with this decision,” Gruner & Jahr said, adding that the firm would explore its legal options.

Publicist Cindi Berger said O’Donnell was unconcerned about having to pay her legal fees, believed to be about $8 million. “She feels vindicated,” Berger said.

Advertisement


Advertisement
Advertisement